11 Ekim 2007 Perşembe

Mim Furyası,Sezon - 1 / Bölüm - 3; 0(sıfır)’dan başlıyalım mı ?

Eveeet... Mim, Mim, Mim... Bu gidişle blogun ismini "Mimlendim de" diye değiştirmem gerekecek... Ama olsun "Kıymet Verip" mimliyorlar beni, bu durumdan, Mimlenmekten gayet memnunum (((:
Bir önceki mimde de olduğu gibi "iki taraftan" mimlenmiş bulunuyorum. Biri sevdiğim kıymetli bir arkadaşım olan Tugba Tuncer diğeri ise 3 bloglu ve özellikle siyasi yazılar paylaştığı Bu Blogu'nu çok sevdiğim Pucca . Mimi başlatan kişi Tugba'dan öğrenelim konumuzu...

Evet benim de hayalim, ne kadar mümkünatı vardır, ne kadar ciddiye alırsınız bilmiyorum ama CUMHURBAŞKANI olmak kafamda yatan, hayalden de öte, cidden kafamda çizmeyi planladığım bir yol. Hem de 16. Cumhurbaşkanı olmak gibi bir hedef de koyuyorum önüme ((: Bakalım Yıllar sonra "Bir zamanlar hayal olarak demiştim, şimdi gerçekten Cumhurbaşkanı'yım" diyebilecekmiyim uzuuuuuuuuunn yıllar sonra göreceğiz :P :P :P
Sıradaki "0(sıfır)’dan başlıyalım mı ?" diyecek kişi PINAR olsun da görelim neler çıkacak ondan da (((:

7 yorum:

cigarette smoking man dedi ki...

kaç yaşındasın bilmiyorum ama benim dönemimden birisiysen (1980 - 1985) 16. cumhurbaşkanı seçilme olasılığın yok. cumhurbaşkanı seçilebilmek için belli kriterlere sahip olman gerekli.

ayrıca referandumdan evet çıkıcak gibi dolayısıyla biz 12. cumhurbaşkanını sececeğiz :) yani sana 20 yıl kalıyor. işte o 20 yılda sen cumhurbaşkanı olabilecek kriterlere erişebilicekmisin... siyasi bir geçmişin olması gerekmektedir en azından yada hak hukuk nedir bu konuda ihtisas yapman lazım.

Bir zamanlar hayal olarak demiştim, şimdi gerçekten Cumhurbaşkanı'yım" diyebilecekmiyim uzuuuuuuuuunn yıllar sonra göreceğiz :P :P :P

hayalinin gerçeğe dönüşmesi şu an için olanaksız gözükmektedir : )

Ömer dedi ki...

bakalım zaman ne gösterir bilinmez bunun yanı sıra şimdiden (84 doğumluyum) bu konulara dair dayanak noktası olabilecek ve referans oluşturacak şeylerden var az biraz elimde ((:
ayrıca 20 yılda kim bilir neler olacak bakalım ((:

cigarette smoking man dedi ki...

23 yaşını bitirmiş 24'den gün almışsın. siyasi bir kimlik sahibiysen ne mutlu sana... umarım o 20 yılda istediğin biçme gelebilirsin.

Ömer dedi ki...

yok siyasi bir kimlik sahibi değilim ve açıkcası bir süre daha bir kalıba sokulmak niyetinde değilim. Ancak siyasi kimlik kazanmak istediğim günde benim kıymetimin değerimin normalden daha değerli olmasına yardımcı olacak şeylerden edinmeye çalışıyorum ((: bakalım 20 yıl olaaaaa harman ola ((:

Ömer dedi ki...

eeee sen zorları kolayca yaparsın die zor olanları sana paslıyorum panarcııım ((: sen bi ara aradan çıkarırsın keyfine bak ((((:

Ömer dedi ki...

uppssss!!! Pınar ne demiş Mevlana: " kusur örtmede gece gibi ol" hıh :P

Ömer dedi ki...

He bıyır:P
hımmmm sular kesik deseydin gayet geçerli bir sebep olarak görür kabul ederdim ama elektrik kesinlikle mazeret olamaz hıh, neyse bu seferlik affettim hadi bakalım insaflı yanıma geldin :P:P