5 Aralık 2007 Çarşamba

Mim Furyası; Sezon 1 Bölüm 4 ve Özel Bölüm…

Uzun zamandır sadece BlogGünü için yazı yazabiliyorum ve canımı sıkıyor evet bu durum. Ancak yakındır geri dönüşüm (((:
İşte bu aradan, yeni yazı görememekten şikayetçiler isyan çıkaranlar artmışken Pınar da Dürtükleyeyim bari belki kendine gelir diyerek mim göndermiş bana. Eeee Pınar bereketli gelmiş ve onun miminin ardından Başak, Nam-I Diğer Besin, den iki mim birden gelmiş ve mimlerden biri de Pınar ınki ile aynı. Besinin diğer mimi için ayrı bir yazım gelecek ama şimdi tek taşla iki kuş vurayım hele şu mime bir cevap vereyim.

Mimin konusunu öğrenmek için ister Besin'e ister Pınar'a bakabilirsiniz. Buyrun miminizin "Merakettimde"ye uyarlanmış hali (((:


Soru : Blog yazmaya ilk defa nasıl başladım?

Temmuz 2007 sonuna kadar ne blog takibi yapıyor ne de yazıyordum. Yasin / Sayfacıbaşı / Hoşaf ile ve Yağmur ile konuşurkenaklıma geldi ıvırı – zıvırı merak ediyorum madem bulduğum cevapları ya da meraklarımı paylaşayım bakalım deyip adım attık bu aleme (((:

Soru : Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?
Belirli bir konu yok. O anda neyi merak ettiysem, aklıma ne gelmişse onu yazıyorum. Ama sadece şuna dikkat ederim; "Merakettimde" günlük, günce denilen tarzda bir blog değil. Ben burayı bir kitap gibi görüyorum. Bu tarza uyacak şekilde yazı yazmaya özen gösteriyorum. Bir kere en başta yayınladığım yazı merakım ya da kafama takılan bir konu hakkında KENDİ yazdığım yazı olmalı, zira dediğim gibi "merakettimde"yi ben günlük olarak değil sanki benim yazdığım bir kitapmış gibi görüyorum, o sebeple benim elimden, kafamdan çıkmayan bir yazıyı ya da günlük tarzında yazdığım bir yazıyı yazmayı tercih etmiyorum.(yanlış anlaşılmasın çok beğenerek okuyorum günlük tarzındaki blogları ve imreniyorum aslında ama ben kitap gibi kullanmaktan daha çok keyif alıyorum )

Soru : Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?
Hımmm… Feragat… evet ediyorum. Misal yoldu yürürken etrafıma bakınıp gezmekten fedakarlık edip, kafamdaki bir merakımı, kafama takılan bir şeyi "nasıl yazıya dökerim?" diye düşünüyorum. Ayrıca, Gün içersinde aklıma bir şey geldiğinde dışının desenini, görüntüsünü çok sevdiğim özel defterime not edip defterimin sayfalarından feragat ediyorum )))): :P

Soru : Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
Ben blog yazmayasadece keyif almak için başladım pek çok kişi gibi. O günden bu yana okuyucu sayım arttı beğenenler var ve niye yazmıyorsun yazsana diyen takipçilerim ve arkadaşlarım var. Ama ilk günden bu yana pek de bir şey değişmedi ebnim açımdan. Bu şekilde istekler de olsa uygun görmediğim, okuduğum zaman cidden keyif almadığım, kısaca geçiştirme bir yazıyı paylaşmamaya özen gösteriyorum. Ama tabi bu talebe de kayıtsız kalamıyorum, oturup daha önceden not aldığım şeyleri kafamda düşünüp toparlayıpbir an önce yazmaya çalışıyorum ((((:

Soru : Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?
Hımmmm… Düşünmeyi bıraktığımda yani ya delirdiğimde ya da beynim iflas ettiğinde… En azından şu an böyle düşünüyorum ((((:

3 yorum:

inehk dedi ki...

iyi ki de bi adım atmışsınız merakettim-de bey şu blog alemine..

Pınar Altuntaş dedi ki...

İnehk'e bütün benliğimle katılıyorum :)
teşekkürler Kara Kuzum...

BasakEsin dedi ki...

bence de bak ömer iyi de blog yazmaya başlamışsın yoksa senin gibi bir arkadaş kazanamayabilirdim :)