26 Aralık 2007 Çarşamba

Mim Furyası; Sezon 1 / Bölüm 5

Eveeet, bir süredir beklemede olan, Tatlıcadının göndermiş olduğu mim'de sıra. İlginç mimlerden biri olmuş hatta bayağı ilginç bir mim. Mimin konusunu öğrenmek için Tatlıcadıca'ya bakabilirsiniz. Buyrun miminizin "Merakettimde"ye daha doğrusu bana uyarlanmış hali (((:

Yemek olsam ne yemeği olurum??
Kesinlikle sebze yemeği olmazdım. yani sebzeli temek olabilirdim ama yemeğin ana malzemesi mutlaka ET olmalı ((: Hangisi olurum dersek de kesinlikle sonu KEBAP ile biten bir yemek olurdum. İskender Kebabı, Ali Nazik Kebabı, Adana Kebabı, Urfa Kebabı... diye uzar gider bu liste. Haaa hatta kabap ve yanında bir de buz gibi şişe kola olurdum (((: (bu daha çok ne olurdum değil de "Biri sana bir yemek ısmarlayacak olsa ne ısmarlasın??" sorususuna cevap oldu ama çaktırmayın :P )

Müzik aleti olsam ne olurum??
Kesinlikle Perdesiz Gitar. Herkese ses verir, ama herkese hakkı kadar ses verir. Eğer sıradan birisi aldıysa eline çoğunlukla saçma sesler çıkarır tek tük güzel sesler çıkar, haliyle kötü gitar denilip kenara konulur. Biraz bilen birisi ondan gayet güzel sesler çıkarabilir. Amaaa... Özel birisi ise, kabiliyetli ve bilgisi iyiyse o zaman o gitardan öyle güzel sesler çıkar ki hatta pek çok enstruman sesini çıkarabilir kişi o gitardan. Aslında ney de olmak isterdim aynı perdesiz gitardaki gibi tamamen kişinin özelliklerine ve bilgisine göre ses verir ney de. Ama o kadar huzur veren biri olamadığım için perdesiz gitar olarak kalmam daha yerinde olr (((:

Araba olsam ne olurdum??
Bugatti marka araba olurdum. Zaten görüntüsü ve şıklığı bitiriyor insanı ama daha da ilginci hazetede okuduğum bir haberin girişiydi;
"Kroyum ama para bende diyenlerdenseniz bilin ki Bugatti marka araba alamazsınız." görünce çok gülmüştüm. Zira Bugatti almak için önce başvuru yapıyorsunuz, sonra uzun bir değerlendirme sürecinden geçip değerlendiren komisyon soyluluğunuza, yaşantınıza hayat tarzınıza uygun derse o zaman satış yapılıyor yoksa 5 - 10 misli para da verseniz olmuyor ((: hatta Türkiye temsilciliğini yapan Doğuş Oto'nun açıklamasındaki şu cümle sanırım yeterli: "Türkiye’de hedefimiz yılda 1 adet Bugatti Veyron satmak. Daha fazlasının satılacağını düşünmüyoruz" ((:

Aylardan hangisi olurdum??
Ağustos olurdum. Hem tatil insanlar mutlu mesud olurlar hem de bizim memlekette "Gonyada" üzümlerin, mısırların falanolduğu aydır, pek bir lezizdir, tatından yenmez bir aydır P

Ayakkabı olsam hangisi olurdum??
Spor ayakkabı tabi... (((: nedeni yok Spor Ayakkabı olsam yeter bee :P

Kıyafet olsam ne olurdum??
Bu soruyu günlük hayattan beni bilen tanıyan herkes tartışmasız "ŞAPKA" diyeceğimi tahmin edecektir. Zira şapka benim için çok özel bir şeydir. 7 farklı şapkam vardır, kıyafetlerimin renk tonuna göre şapka takarım, böyle bir psikopattan ancak şapka olur işte :P:P

eveeet sorularımız bu kadarmış. Eeee şimdi kimin başını yakalım... Hımmm sizi seçtim Dilek ve Başak Esin (Nam-ı Diğer BESİN :P )... Haydi siz ne olurdunuz görelim bakalım (((:

9 yorum:

...Aslı Cadısı... dedi ki...

Hmm demekki sana yemek ısmarlayacaksak kebap ısmarlayacağız:):):) Eminim çaydan daha makul bi fiyata çıkarız gittiğimiz yerden:):):)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

muhahhaytt
hiç böle mim görmemiştim .
sorulara gülmekten yazıyı anlamadım bidaa okudum bea :D

Ömer dedi ki...

Aslı amacım bana yemek ısmarlayacak gençleri aydınlatmaktı, bana en büyük kıyak kebap işte aklında olsun :P :P
Psiko kesinlikle soruları bir mantık üzerine oturtamadım kaç zamandır sonunda amaaann dedim yazdım, bir iki tane daha böyle ilginç mim gördüm bakalım daha neler görecez :P

PuCCa dedi ki...

kıyafet olsam ne olurdundan anladığımız kadarıyla da sana hediye alınsa demek ki şapka alınacak :P

Ömer dedi ki...

kesinlikle :D
zaten amaç burda şu,
bu mim sayesinde ve siz hediye alacak saygıdeğer biricik arkadaşlarım sayesinde
bir öğün kebap,
bir adet perdesiz gitar,
bir adet Bugatti Veyron(ki yaklaşık 2.5 milyon dolar, fabrikası değil tansi :P)
bir adet ağustos ayı tarihli bizim köye gidiş dönüş otobüs bileti,
bir adet spor ayakkabı (45 numara olursa süper olur :P)
bir adet şapka
sahibi olacağım çok minnettarım çok sağolun şimdiden :P

Pınar Altuntaş dedi ki...

Çok yüzsüzsüüüüün!
;)
:D

Ömer dedi ki...

hayatta fırsatları değerlendirmek lazım değil mi pınar :P
hem ne ki istediklerim ufak tefek "Sıradan" şeyler :P

PuCCa dedi ki...

45 numara ayakkabı mı maşallahhhh :D

dip not: arka plan çok cici olmuş:)))

Pınar Altuntaş dedi ki...

Haklısın aslında dadlum :)
Tema süper ve ötesi olmuş !
Bayıldım valla !!!