29 Ocak 2008 Salı

Acıkanlar Bir Parça Alabilir...

Buyrun size "Etli Ekmek"... Birer parça alın ama fazla almayın, zira ancak doyarım!!!

Bu arada Fotoğrafları Konya da çekmiştim. Kenar mahallelerden birinde bir dükkanındaydık, tabakla falan uğraşma gazete serelim sen getir hepsini dedik, bu görüntü oluştu (((: 15+ porsiyon var o yığında ve dikkat ederseniz yığının yüksekliğinin su bardağıyla pek bir yakın olduğunu görebilirsiniz... Haa ayrıca 4 kişi keyifle bu yığının hakkından gelmiştik, pek güzel olduydu... ((((:

20 yorum:

diLék dedi ki...

etli ekmeği bilmiyorumda ankaraya gittiğimde konya pidecisinden konya pidesi yemiştim pek bi güzeldi (:

Ömer dedi ki...

dileeeekk!!! :P
Konya'nın Pidesi yokkkkk "Etli Ekmek" var pide yok :P
Bir gün tüm Türkiye pide demekten vaz geçecek "Konya Etli Ekmeği"ne, Kendimi bu yola adayacağım, eylemler yapacağım:P

Ömer dedi ki...

Hayır diyecek çıkmaz sanırım, ama çıkarsa onun payına düşecek parçayı da ben yerim şimdiden söyleyeyyim :P
Direniş gerekli evet
EEEYYYYYY Gonyalı!!! Etli Ekmeğine Sahip Çıkkkkk!!!!
Tüm Gonyalıları Bu konuda desteğe çağırıyorum!!!
"Etli Ekmek" Kıymalı Pide olmasın, oldurtmayınnn!!!

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ben yemedim hiç :) yeni şeyler tadmaktan çok kaçarım midesi hassa bi tip olarak :P
afiyet olsun falan denmez buna baya afiyet olmuş zaten :D

h k dedi ki...

yahu havzan'da da zaten gazete üzerine getirmiyorlar mı etli ekmeeee, böyle daha güzel bence:)
Canım çekti valla, bir iki hafta sonra Konya'ya gideceğim, etliekmek farz oldu artık:)

Adsız dedi ki...

yaw one öyle beeeaaa tıka basa doluyum ama 3 te 2 sini götürürüm OMAR bidaha ki sefere benide çağırmaszan varyaaa maalesef tehditt edecek bişide bulamıyom nolurr beni de çağırrr nolurrrr :D :P

Ömer dedi ki...

Psiko kesinlikle yemelisin ama tabi ki Konya da (((:
Hüseyin ya zaten oraya gidince yemeden gelmek olur mu beee....
Zıbbıdı senin için bir dahaki sefer paket yaptırır getiririm en kötü ihtimalle :P

çii dedi ki...

aaa bende yemiştim bundan konya'da... tadı nasıldı ki valla bi daha gidip yemem lazım... (=

...Aslı Cadısı... dedi ki...

ben Konya gidemiyorum şimdi nirde Yiyeceğim ben bu Etli Ekmeeee:) Konyalı değilim ama destekte bende varım ne bu dürümmü,lahmucunmu. Sonuna kadar arkanızdayım ama avantamı alırım:):):)

Adsız dedi ki...

eywallah OMAR...

jelibob dedi ki...

yaa bu lahmacun değil mi;)

h k dedi ki...

haşa:)

Ömer dedi ki...

Tövbeeee dee Jelibon!!!

diLék dedi ki...

ama ne bileyim ben koskocamannn konya pidecisi yazıoduuuu
bende konya pidesi bilerekten sildim süpürdüm :D
konya etli ekmekçisi dedi de biz yok hayır mı dedik be omar :D
1 tanesi 1 metre kadar onun ben yanlış mı biliyorum siz nasıl yediniz ya okadar :S

Ömer dedi ki...

açıkcası biraz tıkanma noktasına geldik yalan yok ama yine de israf dedik, günah dedik, yazık olur, bulamayanlar var dedik ha gayret deyip süpürdük :P
Ayrıca evet özür dileriz haksız yargıladık bak hep suç o Pideci yazan adamda, yok yok Farz oldu en azından İstanbul, Ankara ve İzmir de Etli Ekmek yenilebilecek yerlerin adreslerini vermem lazım. Ben araştırmaya başlayayım hemen, Hüseyin senden de mekan tavsiyesi istiyorum "Etli Ekmek yiyelim yedirelim" kampanyası dahilinde :P

h k dedi ki...

"Etli Ekmek yiyelim yedirelim" :) güzel bir kampanya olur aslında:)

Cevizlidere'de Konyalı Hacı Usta en gidilesi olanıdır heralde, biz de 3 kişi 10 etliekmek+mevlana yemiştik orda:)

Necatibeyde Konyalı var, gitmeyeli uzun süre oldu, ama onlarda başta pide yapıp sonradan etliekmeğe dönenlerden, konya şekeri veriyorlardı, sıhhıye-kızılay civarında olanlar gidip bir deneyebilir.

Bir de Bahçeli'de yedinci caddenin sonuna doğru yeni bir yer açılmış oraya da bir kere gittim, fena değildi.

Bir de şöyle bir durum var, ilk defa etliekmek yiyenler pideden ne farkı var diyor genelde, o yüzden farkı anlamak için bir defa değil bir kaç defa gitmek lazım:)

Yağmur dedi ki...

ömer canım kardeşim bak:D karışmıyorum bu yazıdan doğacak sonuçlara:Dbana sözün wardı hani ha ha hani herde bakimmm etli ekmek diye krize gircem:Shadi bu ztn sözün söz bekliyorum da bir de iskender dedin hani nerde nerde ömer:D ömerrrrrrrrrrrr:D

ayci dedi ki...

:) :) :)

anilarrrr anilarr simdi gözümde canlandilarrr...pardon cok igrenc bir giris oldu fakat simdi burda hayat hikayemi anlatmaliyim,

sevgilim karamanli ve bana tutturdu meshur etli ekmegi yedircem sana diye...iyi güzel - anam bir geldi - gülmekten bayildim - lahmacunla pide karisimi birsey bu ya - etli ekmek deyip konmussunuz dedim :) :) :)

bu arada - galiba..hmmm karnim acikti - üstelik bu gazete serme olayi bizim kültürümüze ait - ölülerin üstünede serseriz! Birde satilik evlerin camlarina - veya kapali dükkanlara! Ha birde ooo saysam bitmez!

Adsız dedi ki...

sana tavsiyem bir daha konyaya geldiğinde havzana git.hiç değilse güzel bir etliekmek yersin.

Ömer dedi ki...

Şahsen Konyada Havzan haricinde yolu düşenlere tavsiyem Otogar karşısında Hilal Etli Ekmek, sonra Cemo, Hizmet, Havzan... Bunları illa ki tavsiye ederim ama sokak arasında etli ekmek yapan yerlerin bazıları da şahane yapıyor, denk getirebilirseniz tabi (((((:
Eeee tasarrufluyuz, okudun bitti ne işe yarayacak o zaman gazete?? (çok işe yarar da bizim mantığımızla bakarsak) hiç!!! o zaman örtü niyetine kullanalım bari deyip örtüveriyoruz bir şeyleri(((((: