2 Ocak 2008 Çarşamba

DVD Hediyeli "Mim"imsi Aktivite...



Zamanın birinde pek muhterem sayın Kayhanoviç bir ferman yaymış yedi düvele. "Kimkiiii sorulan soruyu bileeee, "Lost Room" adlı 3 bölümlük şaheser bir film adresine kargo aracılığı ileeee tarafımdan gönderileeeee... Ammaaaa izlendikten sonra derhall aynı yol yordam izlenerek bir başkasına iletileeee... buuuu adet haline gelsin bu DVD elden ele gezsin. Kim ki bu zinciri bozaaaaa başına geleceklere baştan razı olaaaaaa... Duyduukk duymadık demeeyiiinnn". Bunun üzerine halk sorulan soruyu bilip bu çok orjinal bir ana fikre ve senaryoya sahip filmi elde etmeye çalışmış. Ve günün birinde o özel kişi gelmiş soruyu bilmiştir. İnehk kod adlı bu şahıs kısa bir süre içinde kapısında kargo elemanını ve kargoyla gelen Lost Room DVD sinin belirmesiyle "Özel Emanet" i devralmış. Gel zaman git zaman İnehk filmi izlemiş ve görevini yerine getirmek için bir soru da o sormuş. Amma ve lakin bu soruyu Arkadaşlarıyla sohbet anında sormuş ve pek muhterem HeyCorç kod adlı şahıs soruyu bilmiş ve Emaneti teslim almış. Veee gün gelir sorusunu yöneltir pek muhteren şahıs HeyCorç. Soru etrafa haykırılırken olaylardan ve Ferman'dan bihaber olan ben de kulak misafiri olup cevabı vermiş bulundum. Hatta o anda orada bulunan yine çok sayın muhterem MaymunKral'ın ek sorusunu da bilince iki adet (isteğim üzerine biri "actionman" diğeri de "spiderman" li) kurşun kalem de kazanmış oldum. Ben daha olayın içeriğine vakıf olamamışken bir de baktım ki film elimde, hatta oturmuş izliyorum. Sonradan araştırdım ve bilgileri edindim. Yalnız pek muhterem sayın Kayhanoviç'in fermanı ortadan kaybolmuş ve artık tarih sayfalarının arasında yerini almış bir "Efsane" haline gelmiş. Hatta "Lost Post" olarak anmanın doğru olacağını düşünüyorum :P

Evet şimdi görev sırası bende ve sorumu soruyorum;




Yıllar öncesinde çekilmiş olup başlangıç kısmında olaylar anlatılırken, fonda Uzayı, Gezegenler ve Yıldızları gösterirken bu görüntüler için küçük top ve yıldız şeklindeki süslerden faylanıldığı (o gördüğünüz yuvarlak süs topların hepsi birer gezegen :P ), belki de bir kısmınızın varlığından bile haberdar olmadığı "Türk Sinema Filminin" TAM ADI nedir??

Evet sorum bu. Açıkcası bu kadarcık bilgiyle seyretmemiş veya dikkat etmemiş kişilerin bilmesi çok zor. Ama belki de bir o kadar da kolay ((: Pazar gününe kadar bilen çıkmazsa büyük bir ipucu vereceğim ki o zaman bilmek çok daha kolay olacak.
Bakalım doğru ve TAM ismini ilk kim söyleyecek ve Özel Emanet (HeyCorç'un da dediği gibi belki de NESNE, hatta Esas Nesne) olan "Lost Room" DVD sini kim alacak??!! Ayrıca bir kıyak da ben yapıp sormuş olduğum filmi de beraberinde yollayacağım. (((:
Eveeeet... Haydi bakalım cevapları görelim ((:

24 yorum:

...Aslı Cadısı... dedi ki...

"Turist Ömer Uzayda" olabilirmi acaba? :)

cigarette smoking man dedi ki...

dünyayı kurtaran adam

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

zuhaha süper bi mim konusuymuş hatta gelmiş geçmiş en faydalı mim bu olsa gerek.
cevap vercektim ama yukarıdaki iki cevap benim aklıma gelen cevaplar olmuş zaten :D
bende öylesine sallıyım bakiyim adet terini bulsun.
eeöööö
al yazmalım :D
:D:D:D:D:D

Kayhanoviç dedi ki...

valla çok güzel anlatmıssın.Malesef bu zincirin ilk halkası olan benim yazım uctu(: sizlere ömür. Bu soruya gelince buda diğerleri gibi kazıkmış. Ama sanki bu gezegencikleri bir yerlerden hatırlıyor gibiyim ama tam cıkaramadım.

Ömer dedi ki...

Tatlıcadıca: Malesef Turist Ömer Uzayda değil,
Volkan: Dünyayı Kurtaran Adam da değil malesef,
Psipsiko:P hakikaten alemsin vallaha haaaa ne diyeyim sana :P
Kayhanoviç: ya öyle olmuş evet amaaa işte artık o "Post" efsanelerde bu zincir nasıl başladı nasıl çıktı ortaya bilinmeyecek, bu dvd elden ele dolaşacak ve zincir nasıl başladı hep söylentilerde kalacak :P:P:P

cigarette smoking man dedi ki...

dürüst olmak geterkirse bu bahsettiğin filmi duymamış olmamız muhtemel çünkü adını bile bilmediğimiz bir sürü türk filmi var mesel "yala beni melahat" yada ona benzeyen ama şahış adı ve yapılan işlemi doğru anımsıyorum. ozamanlar sinema sektöründe erotik film yapmak yaygındı.

ipucu versen daha iyi olur diye düşünüyorum ama tabiki sen bilirsin.

cigarette smoking man dedi ki...

Kilink İstanbul
3 Dev Adam
Ölüler Konuşmazki
Tarzan Korkusuz Adam

bu filmlerden birisi olabilir mi? ne bileyim genelde boyle seyleri gorunce aklıma uzay fantastik kurgu geliyor.

Ömer dedi ki...

Volkan malesef bunlar da değil )): Film ismi bilinmedik bir film değil... ip ucu veririm hiç sorun değil ama özellikle bir iki gün beklemek istiyorum ki bu yazıyı, soruyu görmemiş olanlar var henüz. o sebeple herkese hak tnaıyabilmek adına biraz zor bir şekilde sordum ama pazar ya da cumartesi ip ucu vereceğim ((:

...Aslı Cadısı... dedi ki...

"Turist Ömer Uzay Yolunda"‘ diye ısrar ediyorum bide aklıma E.T filminin kopyası saçma sapan bi "Body"filmi vardı o geldi:) Sonuçta ondada uzaylı bişiler vardı:)

inehk dedi ki...

yahu omarabim bu kadar da zor sorulmaz ki ama yahu.. :D

hayır gugıla da sorsak o da bilmez ki.. :/



eet sayın gençler..film güzeldir tavsiye ederim..bir an önce soruyu bilmenizi dilerim..buradan almanyaki halalarıma afrikadaki kardeşlerime..kutuplardaki masum ayıcıklara selam gönderirken küçüklerin gözlerinden büyüklerin ellerinden öperim..

cigarette smoking man dedi ki...

Tatlı Cadıca
güzel bir isim söylemişsin ve benim aklıma bir fikir getirdin.

evet şimdi tatlı Cadicadan çektiğim kopya ile başka bir hakkımı kullanıyorum

cevap badi diyorum.

PuCCa dedi ki...

süper tayfun olabilir mi..
hani süpermenin türk versiyonu olan :P

...Aslı Cadısı... dedi ki...

volkan zaten benim demek istediğimde o :)

cigarette smoking man dedi ki...

tatlı cadıca

şöyle düşün seninde ne kastettiğini biliyorum ama sen yanlış yazdım bende doğru adını yazdım oluyor. okulda kızlardan kopya çekilirya bizimkiside bunun gibi bir olay : )

PuCCa dedi ki...

süpermen dönüyor
süper tayfun hikayeleri yani :))

Ömer dedi ki...

Pucca helal olsun yani tebrik ediyorum doğru cevabı bildin. Klark Kent rolündeki Tayfun'u ve filmden bazı kareleri de ekleyeceğim yarına kadar.
1978 de ilk süperman filmi Amerikada çekilmiş ardından 1979 da 1 sene bile olmadan Türk versiyonu "Süperman Dönüyor" olarak çekilmiş. Google da "Yılbaşı Süsleri türk uzay filmi" diye aratıldığında da çıkabiliyordu :P neyse Pucca adresini de aldım hafta başında kargoda olur ödülün (((: Tahminlerinizden dolayı da herkese çok teşekkürler. (((:

cigarette smoking man dedi ki...

pucca
tebrikler pucca.

ömer
bahsettiğin gibi bunu hiç duymamıştım valla dumur oturumları yaşıyorum.

Ömer dedi ki...

Volkan kesinlikle izlemen lazım yani büyük kayıp emin ol ((: istersen adresini yolla sana da "süperman dönüyor"u gün boyu azminden dolayı özel azim hediyesi olarak yollayayım ((: mahrum kalma bu filmden ((:

...Aslı Cadısı... dedi ki...

hehe tayfun kim süpermen kim:D:D:D Pucca tebrikler:):):)

diLék dedi ki...

((: ne aksiyonlar olmuş burdaaa
ben yeni görüyorummm pucca'yı tebrik ediyorum bu arada ((:
çok eğlenceliydi yazıyı da yorumları da okumak
geç kaldım ama olsun :D

cigarette smoking man dedi ki...

ömer
azim hediyesi : ) o da güzelmiş harbiden öyle bir filmi duymadım benim ilk okulda olduğum zaman tayfun vardı "hadi yine iyisin iyisin iyisin, sen işini bilirsin bilirsin bilirsin" diye bir parçası vardı. çok popülerdi o dönemlerde hatta okulda flütle tayfunun o şarkışını çalmak herkesin harçı değidi (ama ben çalabiliyordum heheh)

demek o film yıldızıda olmuş hea. ilginç. gerçi tipi superman tipine yatkın birisiydi john travolta tip saçlar falan klark kent'in superman e dönüştüğündeki saçına benziyodu : )

ya/sin dedi ki...

O Süpermen Tayfun sanırım Turist Ömer Uzay'da filmindeki kaptandı, ya da ona çok benziyordu. Ama tam emin olamadım şimdi. Araştırmak lazım.

ya/sin dedi ki...

Bu arada ben neden Uzay ve -da arasına kesme işareti koydum şimdi? Kendimi esefle kınıyorum! Bu ne biçim yazım, ne paspal imlâ! Pes doğrusu Yasin... Ayıp yahu...

PuCCa dedi ki...

kendimlen gurur duyuyorum :P
kaçırmayın bence "süper Tayfun'u" o kadar mükemmel bi filmdi ki yıldızları görür görmez hemen atladım süperrr tayfuun diye :P