11 Şubat 2008 Pazartesi

Haftanın Arşivden Seçme Yazısı ((:

Dikkatinizi çekmiştir hemen sağ tarafta "Haftanın Arşivden Seçme Yazısı..." diye bir şey var yaklaşık 1 aydır ((: haftanın yazısı olmayı geçti ayın hatta yılın yazısı falan olma yolunda ilerlemekte olan bir bölüm orası ((: Teorikte çalışma prensibi şu şekilde olacak bir kısım orası;
Her hafta kendi seçtiğim eski yazılarımdan birinin girişini oraya yazıp yazının kendisine de bir link vereceğim, ilgisini çeken tıklayıp okuyacak, olay bundan ibaret.
Bu vesile diyeyim size, kendi yazılarım diye demiyorum ama arşivdeki yazılarımı kurcalarsanız hoşunuza gideceğinden eminim ( reklammmm :P:P )
Bu hafta arşivden seçimim özel günler manyağı olmuş olmamız ve 14 şubat örneğinin burnumuzun dibinde olması sebebiyle "Senede Bir Kez Hatırlamak ve Hatırlanmak"(17 Ağustos 2007) oldu. Biraz keyifsiz bir yazı ama beğenirsiniz umarım ((:

5 yorum:

Kayhanoviç dedi ki...

Aslında bir blogcunun asla yapmayacağı seylerin başında arşive bakmak gelir. Ha yazara karsı bir cekim kuvveti hissediyorsan insan ister istemez geçmişine dönüp neyin nesi kimin fesi diye kurcalamak istiyor. Bunu bende yaptım. Ama arşive bakmak gibi bir huyumuzun olmadığı aşikar. BU arada benim dvd ne oldu ya ucuna kacırı verdim kimde ulan benim filim getirin bana filmi ben anlamam ( : filimler değişiyormus içinden olmadık şeyler cıkıyormuş

Ömer dedi ki...

ahahahaha ((: senin dvd "Pucca" ya uçtu, ama hala hayatta dvd eski halini oruyor :P haa yalnız ben şhsi bir ek yapıp o dvd nin yanına bir de kendimden dvd koydum içine de "Şeytan(türk versiyonu)", "Süperman Dönüyor(türk versiyonu)" bir de "Arabesk(Müjde AR, Şener ŞEN)" koydum yolladım. Bir nevi senin DVD doğurdu be kayhan :P
Arşiv konusunda da içimden geldi koyuverdim böyle bir şey :P

Adsız dedi ki...

yav değiştir şu kardan adamı be cano. sevgililer günün kutlu olsun ömicik

Ömer dedi ki...

edicik o kardan adam, namı diğer "Knick Knack", blogum maskotu olacak artık hap kalacak ama tabi değişiklikler ile birlikte((:
1-2 haftaya zaten tema çelışmasına yeniden başlayacağım, planla hazır pek eğlenceli olacak :P

Kayhanoviç dedi ki...

Vay anasını Türkiye yi geziyor. kime niyet kime kısmet ( :