25 Şubat 2008 Pazartesi

Blograzzi Kıyağı ve Haftanın Arşivden Seçme Yazısı...

Öncelikle Blograzzi de "Günün Blogu" olmuşum, Oskar gecesinin bereketi bana vurmuş, az önce öğrendim pek sevindim sağolsunlar varolsunlar :P
Blograzzi ekibinin seçmiş olması sebebiyle hiç bir şeyden dolayı şahsen sorumluluk kabul etmiyorum bilinsin.
"Biz geldik günün blogu olmuşsunuz diye ama saçma sapan bir yer olmuş hiç de layık değilmişsiniz" diyecek olan olursa, ben masumum deyip suçu Blograzziye atarım, satarım acımam :P
Tekrardan sağolsun Blograzzi, bunu saymayız bir daha isteriz...

Gecenin ikinci mevzusu da, bu haftaki arşivden seçimim "Küresel Isınma ve Et Kıtlığı Tehlikesi" yazım oldu, bunu da belirtivereyim (((:

10 yorum:

...Aslı Cadısı... dedi ki...

The Oscar Goes To OmAr yaniii:):) Tebrik ederime fendim başarılarınızın devamını dilerim:)

Flame dedi ki...

Hoş gidebildiğim, eğlenceli bir siteydi...
Teşekkürler; günün bloğu :)

ya/sin dedi ki...

Kıskandım.

Ömer dedi ki...

çatla :P

ya/sin dedi ki...

O değil de; küresel ısınmanın ardından süresel ıkınma hakkında da görüşlerini alabilir miyiz?

diLék dedi ki...

veee omarıııı kutluyoruuuzzzz (((:

çii dedi ki...

aaa ama göremedim ben günün blogu başlığı altında omar'ı, bi daha yapsınlar (:
tebrikler...

diLék dedi ki...

bu yorumu yayınlama omar ama bakıyorum sende de bir tembellikk :D
hani yeni yazılar bakıyorum bakıyorum yok

Ömer dedi ki...

dilek yayınlandı bile :P
haklısın evet tembellik var ama ders çalışıyorum biraz harıl haırl cinsinden :P ama yazacam söz bak sen istedin yazmamak olur mu ((:

diLék dedi ki...

hani hani yok hala :P
ama neyse çalış sen dersine sonra da yazarsın ((: