21 Ağustos 2007 Salı

Küresel Isınma ve Et Kıtlığı Tehlikesi




"Küresel Isınma" ile birlikte giderek dünyadaki tüm kaynaklar yok olmaya yüz tutunca beni git gide bir kaygı kaplar oldu. Bu kaygı hemen herkestekinden biraz farklı kalıyor. Zira tamam susuzluk çok büyük bir tehlike ve çok büyük bir sorun, ama bence daha büyük bir problem bekliyor bizi; "Et Kıtlığı" ):
Evet evet cidden büyük ve çözümü olmayacak bir sıkıntı bu. "Ne alaka susuz kalsak daha mı iyi yani" diyenleriniz illaki çoktur ama susuzluğun çözümü mevcut. Uzun yıllardır Arap ülkelerinde uygulanan "Diyaliz" yöntemi ile deniz suyu kimyasal kullanılmadan sadece yoğunluk farkı kullanılarak temiz içme suyu haline getiriliyor. Bu uzun yıllardır kullanılan ve gayette iyi sonuçlar veren yöntemin yanı sıra "Turkuaz" markalı sular ile sık sık gündeme gelen atık suların temizlenerek içme suyu haline getirilmesi yöntemide gayet başarılı bir yöntemdir(o kadar laf edilmesine rağmen mecbur kalınırsa kana kana içeriz hiç dert etmeyiz...). Hatta hiç olmadı laboratuvar ortamında su yapar içeriz v.s....
Buna karşılık "Et Kıtlığı"nın çözümü yok...): Cidden böyle bir durumu düşünmek bile azap veriyor bana!!! Et yerine genleri ile oynanmış soyalı yemekler...Iyyyy!!! Yok Yok bir şeyler yapıp bilinçlendirmeli insanları. Bence Hollywood yıllardır işlediği "Robotların insanlara hükmedeceği" zırvalıklarını bırakıp insanların "Et Kıtlığı" yaşadığı etsiz yemeklere mahkum edildiği zamanları konu alan filmler çekmeli, insanları bilinçlendirmeli. Yok yok birşeyler yapmak lazım acilen...
"İskender"siz, "Köfte"sız hatta "ETLİ EKMEK"siz kalmamak için fikir üretmek lazım. Hatta varsa hemen tavsiyelerinizi iletin,

"HENÜZ GEÇ SAYILMAZ, HALA BİR ÜMİT VAR, TEHLİKE YAKLAŞIYOR LÜTFEN KAYITSIZ KALMAYIN"

(: (:

6 yorum:

Yağmur dedi ki...

öffff çok önemli bir noktaya değinmişsin ciddiyim:)fotoğrafları gören her etobur dehşete kapılacaktır eminim:Ski ben gibi bir etobur için ciddi felaket:S

rukiye dedi ki...

ya naptın sen? tamam anladım soruna ciddi olarak yaklaşıyorsun ama bu insafsızlık niye? niye koydun bu resimleri ya :(

üff deli gibi acıktım ben şimdi.:))

Ömer dedi ki...

içecek bir şey alırmısınız bu resimlerin yanına kuru kuru gitmsin :P yayık ayranı resmi koyabilirm isteyen olursa bol köpüklücene (:

İşte sorunun ciddiyeti daha iyi kavransın bilinçlenmek ne kadar çok gerekli iyice pekişsin diye resimleri koydum bunları düşünsenize bir de soya ile yaptıklarını ): soyalı iskender, soya köftesi, soyalı ekmek amannınnnnnnn!!! İMDAAATTTTTT!!!

Yağmur dedi ki...

sana ideal çin işkencesi hayallerim var:Dben o fotoğraftakileri yerken senin önünde salata tarzında görüşmek dileği ile:D!

Ömer dedi ki...

aaa niye yaaa ): ben üzerime düşeni yaptım getirdim sana "Etli Ekmek" Gonya'dan ama kısmet diilmiş hem hem yazık değilmi banaaaa ): sen kıyamazsın ki bana dimii?? (: (:

Yağmur dedi ki...

tabii tabii :Dsen elime düş ozaman görüşeceğiz:Detli ekmek için de çok çok teşekkürler:)ancak malum yiyemediğimden sana afiyetler olsun:)