6 Ağustos 2007 Pazartesi

"Kızım Sen mi Geldin?", "Hah Geldin mi Oğlum?", "Hişşşttt...Uyuyor musun?" Türk usulü işkence (:

"Rockqueen dedi ki...

Hımm.. ben de bir şeyleer soruyum baree ya şu insanların gerçekleri görüpte hala sorgulaması niyedir? En basit örnek olarak eve gelirsin annen seni görür ama gene de sen mi geldin kızım der görüyorsun bea kadın gelmişim işte ne soruyorsun hala amma da yargıalyıcı bi toplum olmusuz (: "

Hayatımızın vazgeçilemeyen soruları...Ha biz vazgeçsek te başkalarının vazgeçmediği sorular...Ben bunların kesinlikle art niyetli olduğuna inanıyorum. Açıkcası biri size "Geldin mi?" gibi bir soru yöneltirse bilin ki kesinlikle sizin adınıza "kıl" bir durum söz konusu. Zira soruyu soran kişi gizlilik içinde bir iş üzerinde hummalı bir çalışma yapmaktadır. Muhtemelen de bu çalışma sizin arkanızdan çevrilen bir iş üzerindedir. Başka bir olasılık ise kişi o kadar çok sevinmiştir(!) ki bunun şaşkınlığı ve sevinci(!) içinde soruvermiştir o soruyu.
Ama olayın asıl yüzü ve bu soru ile ifade edilmek istenilen şudur;

"Haydaaaaa...Sen mi geldin? Hay şansıma tüküreyim." Hatta bazen "Ulan niye geldin. Defol git be ya" manası bile ima edilmektedir.
Bu durum;

"Aaaaa sen mi geldin ?" sorusu ile tamamen aynı ana fikri taşır.

Amaaaa "Uyuyor musun?" sorusu bunlardan farklı ve çok daha ulvi bir amaca hizmet eder. Olay uyumakta olan birisine "Uyuyor musun?" diye sorularak başlar. İşte bu noktada kişiden ses gelmiyorsa ikinci aşamaya geçilir ve ses tonu iyice yükseltilerek soru yinelenir, odanın ışığı açılır ve aynı soru bu kez "Hişşşttt..." ya da "Aloooo...sana diyorum" hitapları eşliğinde sorulur, son aşamada ise kişi "dürtülmek" sureti ile uyandırılır. "Ne var yaaa" diye bir mırıltı duyulduğunda ise "Hiç ya uyuyormusun diye bakmıştım, hadi uyu sen" denilerek noktalanır.
Ülkemiz her ne kadar Çin malı ürünlerle yarışta geride kalsa da, işkence konusunda Çinlilere kafa tutmakta sanırım zorlanmıyor. (:

2 yorum:

...Aslı Cadısı... dedi ki...

doğruuuuuuu çok doğru annemde genelde mutfak kapısıyla sokak kapısı birbirine baktığı halde her geldiğimde aslı senmi geldin der:)yok anne gelmedim bu fotokopim aslım birazdan gelicek dedimmide ha ha ha der:)

stickman dedi ki...

bi de uyandın mı? sı var bu soruların.
-uyandın mı oğlum?
_yok anne uyuyorum aslında ben şu anda. hemde nası uyuyorum biliyomusun. hem bilgisayar kullanıyorum, hem seninle konuşuyorum ve bunları yaparken aynı zamanda gözlerim açık şekilde uyuyorum. biraz zorlasam rüya bile görürüm.