26 Eylül 2007 Çarşamba

Merak Ettim de "Modern Soygun Nasıl Yapılır???"

Eveetttt... Merak Ettim De olarak her zaman sizlere faydalı(!) olacak bilgiler vermeye, sizleri aydınlatamaya devam ediyoruz...Birazdan hayatınızda olmazsa olmaz bir bilgiyi, "Yoluyla, yordamıyla bir kişiyi soymanın yöntemlerinden biri"ni uygulamasıyla birlikte vereceğim sizlere. Eğer bir GSM firmasına sahipseniz ya da ilerde sahip olursanız bu yöntem ile muazzam bir soygun yapabilirsiniz. İşte buyrun geçenlerde cereyan eden olay ve size ilerde büyük paralar kazandırabilecek yöntemin ayrıntıları;

Bir süredir, "Avea hattımdan kontörlerim çok çabuk düşüyor. Acaba neden?" diye düşünürken, kontör yükler yüklemez hesabımdan toz olup uçan kontörlerimin hesabını Avea Müşteri Hizmetlerini arayarak sormak aklıma geldi. Avea'dakiler merakımı gidermek amacıyla beni Flycell'e yönlendirdi. Flycell ise "Üyemiz olarak gözüküyorsunuz, üyelik onayını yaptığınız için kontörlerinizi geri veremeyiz." dedi. Halbuki ben paralı bir hizmete üye falan olduğumu hatırlamıyorum. Onaylamanın nasıl yapıldığını sordum. "Telefonunuza gelen onay kodunu internetten sisteme girmişsiniz ve onay işleminizi tamamlamışsınız." dedi. Hayır, kendimi bilmesem, doğrudur diyeceğim, ama ücretli hiç bir servise para vermem yani. Ama sonuçta onların dediğini mecburen kabul ettim, suçumla (!) kaldım. Önce ücretsiz diyorlar, sonra haber bile vermeden servis ücreti olarak haftalık 25 sms/50 kontör alıyorlar. Sonunda öğrendim ki, Flycell tarafından 150 kontörüm cukka edilmiş...

Devamında, uzun konuşmalar sonucunda bu duruma "DUR" demek için "Iptal flycell" deyip 5959'a mesaj yollamak gerektiğini öğrendim ve bu "Modern Soygun"a kendi adıma "DUR" dedim. Siz de çabucak kontörlerinizi gittiğini düşünüyorsanız, "Flycell"e destek amaçlı haftalık 50 Kontör bağış yapan "Hayır Severler"den olmak istemiyorsanız, Hiç müşteri hizmetleriyle falan uğraşmayın, hemen "Iptal flycell" deyip 5959'a mesaj yollayın. Nasıl olsa diyecekleri şeyler üç aşağı beş yukarı aynı değil mi??...

28 yorum:

Adsız dedi ki...

SİZE ÖNCELİKLE TEŞEKKÜR EDERİM BU KONUDA BİR BİLGİYİ PAYLAŞTIĞINIZDAN DOLAYI...

Ömer dedi ki...

böyle bilgilere her ne kadar eğlenceli işler yapmaya çalışıyor olsak da yer vermek lazım ki, haksız here biz madur, başkaları zengin olmasınlar((:

Adsız dedi ki...

banada msj geldi flycell den ama şifremi girip kayıt olmadım bir şey olurmu acaba............

Ömer dedi ki...

şifre girip kayıt olmadıysanız bir problem yok...

Adsız dedi ki...

aynı olay bugün başıma geldi. araştırmak istedim ve nette bu azıyı okuyunca yuh dedim. hemen iptal ettim. çok teşklr arkadaşım bizleri bilgilendirdiğin için.

Adsız dedi ki...

FLYCELL soyguncu bunlar benim anlamadığım bedava yazıp sonra kotör istemeleri tükiyede vatandaşı kandırmanın cezasıyok anlaşılan resmen hırsızlık bu birinin parasını çalmayla farkı varmı bence yokkk kurtulmakta iptal flycell

Unknown dedi ki...

1 HAFTA ONCE BAŞIMA GELDI AMA KONTOR YUKLEMEMISTIM YUKLER YUKLEMEZ BIZIM KONTORLERI CUKKA YAPTILAR TELEFON OPERETÖRÜNÜ ARADIM ORDAN İPTAL ETİLLER NE LANET BİR ŞEYMŞ BU FLYCELL DENİLEN DURUM FLYCELIN NUMARASINI ARIYORUM ORDADA BEKLETIYOLAR HABIRE KONTOR ORDADA BEKLERKEN GIDITO ARAYIP AGZIMI ACAYIM DEDIM YA YAPAMADIM .......

Adsız dedi ki...

bu olay bnm başıma şimdi geldi ve şoka uğradım nasıl insan bunlar yhaa.werdiin bilgi için çok saol.allahtan bnm kontörler gitmeden nasıl bişe olduunu farkettim:)

Unknown dedi ki...

ÖNCELİKLE BU BİLGİ İÇİN TEŞEKKÜR ETMEK İSTİYORUM.BENDE MAĞDURUM:(
KNTR YÜKLEYEMİYORUM ŞİMDİ.AYNEN DEDİĞİNİZ GİBİ YAPTIM AMA HİÇBİR CVP GELEMDİ.İPTAL OLDUMU ONU DA BİLMİYORUM:(

ilyasova dedi ki...

kanka ben de bu sorundan dolayı mağdur durumdayım.dediğin gibi yapıp mesaj gönderdim ama bir cevap gelmedi.ne yapıcam?yardımcı olursanız sevinirim!!!1

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim arkadışım. bende bugün kontörümün azaldığını fark ettim. nedenini merak ederken flycell aklıma geldi. google araştıraryım dedim ve yazınla karşılaştm, dediklerini uyluladım ve üyeliğimi iptal ettirdim. iptal ettirene kadar olan uçan kontörlerime oldu. olmadı diyen arkadaşlar tekrar deniyin oluyor çünkü... flycell arayıp bi güzel...

Adsız dedi ki...

arkadaşım çok teşekkür edrim ama bu soyguna dur demek için bir mail zinciri yapıp tüm herkese ulaştırmak lazım bu tuzaga düşmesin insanlar ve ayrıca flycelle haram zıkım olsun kontürlerimiz dert olsun inşallah... faturam o kadar çok geldiki şok oldum valla ...

Adsız dedi ki...

HAKLISINIZ ARKADAŞLAR AMA ARTIK FLYCELL MİDİR NEDİR BUNA DUR DEMEK GEREKİYOR. İNSANLARI SOYARAK Bİ YERLERE GELMEYE ÇALIŞIYORLAR.GAZETEYE VERMEK GEREKİYO.GERÇİ BUNLAR ONDAN DA UTANMAZLAR YA NEYSE.. HARAM OLSUN...ALLAHINDAN BULSUNLAR.

Adsız dedi ki...

bu bilgiyi verdiğiniz için ne kdr tesekkür etsem azdır sok oldum pat diye 50 kntrm gdnce bide utanmadan haftalık 50 kntr gitcek yazıyolar bende enayilerdenim anlıycaınız hmn kurtulduğuma sevindim..sayenizde cok tesekkür ederim...serefsizler haram para yesinler Allah cıkartır acısını

Adsız dedi ki...

soylediklerinde haklısın bugun aynı sey benimde basıma geldi gercekten serefsizler haram zıkkım olsun onca mılletten aldıkları 50 kont yazdıkların için tesekkur ederim cevremdeki herkese aveadan kurtulmalarını soyluyecem

Adsız dedi ki...

allahım bu ne bıcım bı duyguu!kont yukledım bı baktım bır msj flycell.sarkı ındır muzık ındır oyun ındır hıc ısım olmaz nasıl oldu anlamadım msjı sılıverdım.ardından kont bakmak geldı aklıma -50 o an dumura ugradım gelen msjı sıldıgım ıcın o anda ıptal edemedım bu bılgı ıcın cok tesekkur ederım kafayı sıyırmak uzereydım.ıste ınternetın hem faydası hem zararı

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar. ben bu gün bu illetten kurtuldum. Telefonda dolandırıcılıklarınımüşteri temsilcisinin yüzüne vurdum ancak çok pişkinler. ARENA ve DEŞİFRE programlarına mail attım. Lütfen sizde mail gönderin. "Haram olsun" demekle olmuyor. Durmayın mail atın..

Adsız dedi ki...

Bende mağdur adayıyım galiba."IPTAL FLYCELL" yazıp gönderdim ama cevap gelmedi."FLYCELL IPTAL"yazdığımda da fly fan clube üyeliğiniz bulunmamaktadır karşılığı geldi.Şimdi ne oldu anlayamadım Kontorum olmadığı için zeten kesememişlerdi bundan sonrası için emin olamıyorum. Bilen varsa yardımcı olsun

Ömer dedi ki...

cevap gelmiyor bildiğim kadarı ile iptal yazıp yolladıysan sorun kalmaması lazım...

HEPSİ GRUBU dedi ki...

ya bna cevap gemedi

Adsız dedi ki...

çagımızın kolay para kazanma yöntemlerinden biri. insanda ALLAH korkusu olmazsa ondan herşey beklenir.Aman dikkat edelim, bu oyunlara düşmeyelim.arkasını aramak lazım gerekli yerlere şikayet edelim.

piraye dedi ki...

arkadaşım çok sağol.bugünde benim başıma geldi daha doğrusu bugün farkettim 4 gün önce 250 kontör yükledim ve bugün baktığımda 5 kontörüm kalmıştı ve müşteri hizmetlerini ardığımda flycell üyeliğiniz görünüyo dedi.şok oldum bir bilgim bile yok onunla ilgili ve sizin iletinizi okudum ve hemen iptal edip 5959 a yolladım.Bu nasıl bir soygundur.Dur demek gerek.tek merak ettiğim vicdanları nasıl rahat ediyor.tekrar teşekkürler arkadaşım. saygılar....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar tüketici haklarına ve sanayi ve ticaret bakanlığına internetten şikayet belirtebilirsiniz ben öyle yaptım artık bunlara son verelim tüm aboneleri soyulacak kaz görmelerine ayrıca kullandığımız hat şirketlerininde böyle bir dolandırıcılığa onay vermesi beni düşündürüyor bizler elele atakta bulunmazsak paralarımızla rezil olacağız

�mr� dedi ki...

flycell illetine ben de bulaştım iki ay faturalarım kabarık gelince hatta eşimle de tartıştık ayrıntılı fatura istedim ve malesef biraz geç de olsa öğrendim bu soygunu.biz parayı kolay kazanmıyoruz ki lanet olsun böyle insanlara zehir zıkkım olsun bu kadar kişinin ahını alıyorlar.artık hiç kimseye güven kalmadıçok üzgünüm

Adsız dedi ki...

arkadaslar flycell sitesindeki acıklamaya gore ıptal yazıp 5959 a gonderınce ıptal edılır dıo fakat uyelgınız her hafta otomatik olarak yenilenir dıyo lanet olsun nasıl insan bunlar Allah belalarını versın kontor yuklemden yeni hat alıcam bence bu duruma dusenler varsa yeni hat alsınlar nede olsa 100 kontor den daha ucuz yenı hat

Adsız dedi ki...

arkadaşlar facebooktaki gruba herkes gelsin buna bi dur demek lazım
http://www.facebook.com/board.php?uid=18773164230&f=262146#/group.php?gid=18773164230

Adsız dedi ki...

yukardaki linkte bi bozuklk olmuş özür diliyorum:
http://www.facebook.com/group.php?gid=18773164230

Adsız dedi ki...

Turkcell abonesi olanlar iptal numarası olan 05327555959 numaralı telefona SMS atmalıdırlar.