28 Eylül 2007 Cuma

"Mim" mi?? O da Ne Ola ki???

Blog yazarları arasında Hem eğlence amaçlı, hem de karşılıklı muhabbetin daha da koyulaştırılması amacıyla yapıldığı ileri sürülen bir "icraat". Alakası bile yok... Birisi çıkmış bir konuda demiş ki "Benim şu şu şu arkadaşlarım bu konuda sağlam birer yazı yazabilirler" demiş. "şu şu şu" arkadaşlar yazdıktan sonra yazılarını, "uleyn sen sen sen benden daha iyisini yazamazsınız bu konuda" demiş... Bu durum uzadıkça uzamış, herkes işin özünde; "Benim yazım en güzeli" oldu demiş ve hep bir başkasına "benden daha iyi yazabilecek misin?"sorusunu yöneltmiş. Bu "icraat" in özünde bu var.
Tugba ve Guijarra da ayrı ayrı ama aynı konuda "Mim"lenmiş ve kendi üslubuyla yazmışlar "Mim"e cevaplarını. (Tugba'nın cevabı, Guijerra'nın cevabı). Ardından da "Seni Seçtim Pikaçuuuuu" şeklinde "Haydi bakalım benden daha iyisini yazabilecek misin?" demiş ikisi de ve topu bana atmışlar. Konumuz;"En yakınımızdaki kitabın 187. sayfasının ilk cümlesi... Bakalım benim en yakınımdaki kitabın

187. sayfasında ne var?

şu cümle;
"Okuduğuher şey üzerinde uzun uzun düşünüp taşınan Clausius 1848 yılına gelindiğinde, Evren'in kaderi üzerine kafa yormaya başladı"
Bu cümle, 1800 lü yıllarda Prusya'nın, sonralarda ise Dünyanın en önemli fizikçilerinden biri olan "Radolf Clausius" için "Dünyayı Değiştiren 5 Denklem (Michael Guillen)" de sarf edilmiş. Ya böyle pek bi "entel" olması için aranıp bulunmuş bir kitap ve cümle gibi oldu ama cidden ilk aklıma gelen ve yakınımda, hatta dibimde o varmış. Ama tavsiye ederim 5 büyük bilim adamının hayatını çok güzel işlemişler (:
Eveeett... Şimdi de bende sıra mimleme adına((:
Ancak konuyu değiştirmek istiyorum. Yeni Konumuzzz...
"Çelişkiler"
Evet, günlük hayatta dikkatinizi çeken, İLK AKLINIZA GELEN, yüzünüzü gülümseten ÇELİŞKİ Nedir???
Açılışı kendim yapmak için, ilk olarak kendimi "Mim"liyorum ((: Haydi bakalım "Meraklı Yaratık" merakımızı gider bi' (((((:

1 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

mim'in ne olduğunu bende bilmiyordum . geçenlerde başak tarafından mimlendikten sorna öğrendim.. ama açıklama yapman yinde de çok iyi olmuş :D
teşekkürler .