16 Eylül 2007 Pazar

Ben Çocukken…

Herkese selamlar… MeCeSe ((: nin bir zamanlar aklina bir fikir düşmüş ve gidip "COCUKKEN" diye bir blog açıvermiş. Bu blogda bir zamanlar ne yapar ne ederdim diye yazarken bu yetmez isteyen gelsin, o da "Ben Çocukken" deyip de yazar olmak isteyen varsa buyursun gelsin demiş. Eeee çocukluğu sessiz, sakin, uslu bir çocuk olmasından dolayı olabildiğince olaylı geçmiş olan ben(usluysan sessiz sakinsen nasıl olaylı hareketli geçiyor çocukluk demeyin sadece ilk yazıyı okursanız o yeterli olacaktır anlaşılmasına) orada yazmayacam da kim yazacak deyip "Beni de al MeCeSeeeeeeeeeeeeeeeeeee" dedim. Sağolsun kırmadı aldı beni kadroya, ben de başladım yazmaya… Şu an itibari ile 4 adet yazım mevcut geçmişe dair…Buyrun okumak isteyenler için ön bilgi ve linkler (((:

Dediğim gibi siz öylece dursanız da "ekşın":P olaylar benim peşimi nasılda bırakmıyormuş buyrun bakın...
Balkondan Aşşağıya Uçma Yolları, Ders - 1

Ablam ve Kuzenimle birlikte yaptığımız,
Kendin Pişir Kendin Ye Radyo Programı

3 Yaşlarındayken,
Yemeğin Kaynağına Yağtığım Yolculuk

Lisede deneme sınavlarındaki takma isim kullanma geyiğinde ulaşılabilecek son sokta,
Üfürükten Teyyare...

Buyrun bakalım okuyun okutturun :P


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Omar seni zaten seviyordum, bu süper yazıyı görünce daha çok sevme kararı aldım :)) hehhe. bu arada senin bu ufaklık olayı varya benim aldırma gönül (altın mamam) günlerime yaş olarak değil, hayata bakış olarak da yakın gibi :)))

Ömer dedi ki...

sağolasın MeCeSe sen böyle güzel kararlar al her daim en büyük destek benden alacağın kararlara :P :P ehehe ruh ikizim :P sen biraz daha küçüklüğünden bahset bak daha bende o yıllara ait neler var daha da benzerlikler çıkacak gibi hadi hayırlısı bakalım ((((: