30 Eylül 2007 Pazar

Mevlana Celaleddin-i Rumi

Maneviyat, insaniyet, yardımlaşma, hoş görü gibi vasıfların içimzde öne çıktığı(en azından böyle olmasını umut ediyorum) Ramazan'da, Bu akşamın yeri çok daha başka olacak. Bu bahsettiğim vasıfların çok daha fazlasını yaşanılabilecek en üst noktalarda yaşamış, yaşanmasına vesile olmuş ve olmaya da devam eden yüce zat "Hz. Mevlana Celaleddin-i Rumi"nin 800. Doğum yılı için yapılan kutlamaların en görkemlisi bu gece yani doğumunun 800. Yıl dönümünde Konyada yapılacak. Pek çok yabancı kanaldan canlı yayınlanacak kutlama, saat 22:00 da başlayacak ve Fox Tv den 2 saat boyuna canlı yayınlanacak. Kesinlikle ve kesinlikle kaçırmamanızı tavsiye ediyorum. Ayrıca Ahmet Özhan ve Mashar-Fuat-Özkan konserleri de Kutlamada yer alacak.


Mevlana ile ilgili yayınlarda duyduğumuz o güzel sözleri, o eşsiz hoşgörü cümlelerini, o cümleleri kullanıp, Mevlana Hazretlerinin hayatına dair bilgi verme işinin benim haddime olmadığını düşündüğüm için buyrun "Mevlana Vakfı"ndan bilgi edinelim(((:


Not: Keşke daha önceden aklıma gelmiş ve keşke çok daha güzel hazırlanmış bir yazı ile bu klonuyu paylaşmış olsaydım sizlerle. Ama gecikmeli de olsa burada "Mevlana Hazretleri"ni anmış olmak cidden mutluluk verici oldu benim için. ((:



4 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

Haklısın Ömer'im. Ama yine de benimkinden iyi olmuş :)
Bende alel acele birşeyler yazmaya çalıştım ve pek de içime sinmedi ama yazdım işte yine de hatırlatmak adına... Yüreğine sağlık...

Ömer dedi ki...

Teşekkür ederim Pınar'cığım ama ikimizinki de olabildiğince anmak Mevlana Hazretleri'ni o sebeple dahası yok ikisi de güzel((:

Adsız dedi ki...

Secret Bilgelik vs aranacağına Mevlanayı okumalı araştırmalı bence herkes Ömi

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Şimdilerde sanatçıları,superman gibi gerçekdışı kahraman(!)ları örnek alacağımıza,hem ruhumuza,hem bedenimize,hem çevremize güzellikler getirecek mevlana ilmini okusak belki herşey bir nebze daha güzel olurdu.Çok güzel bir hatırlatma olmuş ellerine sağlık Ömer arkadaşım ;)